Jäsenille: Lähde sokkopingiksen muonittajaksi

• Iiris-keskus

N-piiri

Lähde sokkopingiksen muonittajaksi!

Oiva mahdollisuus toimia konkreettisesti sokeuden ritarina, kuten Helen Keller haastoi koko Lions-järjestön yli 100 vuotta sitten toimimaan "sokeuden ritareiksi ristiretkelle pimeyttä vastaan"

Sokkopingis on näkövammaisille suunnattu mailapeli, jossa kilpaillaan niin Suomen, Euroopan kuin koko maailmankin tasolla.

Sokkopingisturnauksia järjestetään kahdesti vuodessa Iiris-keskuksessa, jossa me N-piirin leijonat huolehdimme turnauspäivän muonituksesta. Varsinaista ruokaa ei pelaajille tehdä, vaan heille tarjoillaan heidän toivomaansa ”näppisyötävää” eli voileipiä, nakkeja, lihapullia, vihanneksia ja hedelmiä.

Seuraava Helsingin turnaus pidetään 4.5. klo 8-17 välillä Iiris-keskuksen tiloissa.

Muonitukseen tarvitaan kahdesta klubista 5-6 henkilöä, puolet aamuvuoroon ja puolet iltapäivään.

Toiseksi vastuuklubiksi on jo ilmoittautunut LC Hki/Finlandia, nyt heille kaivataan lisäkäsiä toisesta/muista klubeista.

Mitään erityisosaamista ei tarvita, ei myöskään hygieniapassia, osa tehtävästä on leppoisaa jutustelua vuoroaan odottelevien pelaajien kanssa.

Innostuitko? Lisätiedot ja ilmoittautumiset Jyri, Jylppy, Kurki, jylppy@elisanet.fi

Antti Forsell