Jäsenille: Iiris-keskuksen pihatalkoot

N-piiri

Näkövammaisten kuntoutuskeskus Iiriksessä lapset odottelevat maanantaina 22.4. klo 13.30 meitä leijonia laittamaan kuntoutuspihan trampoliinin kasaan, turvakeinun paikalleen ja pihan muutenkin leikittävään ja viihtyisään kuntoon talven jäljiltä.

Lionsit ja etenkin meidän N-piirimme jäsenet ovat jo vuosikymmenet huolehtineet Iiris-keskuksen kuntotutustarvikkeiden ajantasaisuudesta merkittävin lahjoituksin ja Arvo-kuntoutuspihan kunnossapidosta kevät- ja syystalkoilla.

Talkoissa haravoidaan, levitetään kariketta, laitetaan pihavälineitä kuntoon ja tietysti lopuksi nautitaan herkulliset talkooeväät.

Pihalla tapaamme myös lasten kuntoutusosaston työntekijöitä sekä tutkimus- tai kuntoutusjaksolla olevia näkövammaisia lapsia ja heidän perheitään.

Päävastuu talkoista on piirin Näkemisen puolesta -työryhmän ohella tällä kaudella 4. alueella (Vantaan klubit), mutta muidenkin alueiden leijonat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan. Kymmenkunta talkoolaista tarvitaan mukaan.
Ilmoittautua voi Jylpylle, Jyri Kurjelle, jylppy@elisanet.fi 19.4. mennessä

Mukaan omat työkäsineet, haravat saa paikan päältä.

Iiris-keskuksen osoite on Marjaniementie 74, 00930 Helsinki

Tehdään taas yhdessä hyvää ja nähdään talkoissa!

Näkemisen puolesta -työryhmän puolesta,

Antti Forsell